De achterwand, ook wel presentatiewand, is hét aanzicht van uw bedrijf of instantie op een beurs. Het moet aantrekkelijk zijn. Het moet aanspreken. Uiteindelijk is het doel dat er zoveel mogelijk mensen naar uw beursstand komen. Deze mensen moeten worden overtuigd. Er moet aan deze mensen worden verkocht. Of er moeten mooie connecties ontstaan. Door een gave presentatiewand te kopen is dit allemaal mogelijk!
De gemakkelijkste presentatiewanden zijn de soft pop-up wanden. Deze zijn snel op te zetten en af te breken. Dat komt door de werking van het aluminium frame. Dit frame is namelijk eenvoudig los en vast te klikken waardoor het vervolgens opgevouwen kan worden. Om een beeld te geven. Dit opvouwen lijkt op de werking van een accordeon. Bijkomende voordelen van de soft pop-up wanden zijn:
Door middel van een gebogen presentatiewand kan er een unieke omgeving gecreëerd worden op een beurs of dergelijk evenement. De wand maakt door de curve de indruk dat men zich echt in een bepaalde omgeving bevindt. In dit geval die van uw bedrijf. Daarbij komt dat, net als bij de soft pop-up wanden, deze gebogen textielframes ook voorzien kunnen worden van verschillende doeken per evenement.
Maak de presentatiewand compleet met een beursbalie. Gebruik dezelfde kleuren en visuals en uw beursset is een plaatje, een ware aandachtstrekker. De beursbalie is, net als de presentatiewand, ook van alle gemakken voorzien.